Ресурстар базасы » Страница 2 » №14 орта мектеп-гимназия. Талдықорған
"Жетісу облысы білім басқармасының
Талдықорған қаласы бойынша білім бөлімі мемлекеттік мекемесінің
"№14 орта мектеп-гимназия"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7274) 53-56-22
Есепші бөлімі:
++7(7274) 53-56-22
Нашар көрушілер
нұсқасы
2020-2021 оқу жылы №14 орта мектеп-гимназиясы Наурыз  айының жұмыс жоспары
03
сентябрь
2020
2020-2021 оқу жылы №14 орта мектеп-гимназиясы Наурыз айының жұмыс
                                                                                                                           Бекітемін     №14 орта мектеп- гимназия  директоры __________ Ж.Сансызбаева 2020-2021 оқу жылы №14 орта мектеп-гимназиясы Наурыз  айының жұмыс жоспары № Іс-шаралар Мерзімі Жауаптылар І тарау. Мектеп жасындағы балаларды жалпыға бірдей міндетті оқумен қамту 1 №2 формамен жұмыс.  үнемі Е.Кожагулов 2 Оқушылар қозғалысы 18-23.03.2021жыл Ш.Кулсеитова 3 Құқық  бұзуға бейімді, қиын
2020-2021 оқу жылы №14 орта мектеп-гимназиясы Мамыр  айының жұмыс жоспары
03
сентябрь
2020
2020-2021 оқу жылы №14 орта мектеп-гимназиясы Мамыр айының жұмыс
                                                                                                                           Бекітемін     №14 орта мектеп- гимназия  директоры __________ Ж.Т.Сансызбаева 2020-2021 оқу жылы №14 орта мектеп-гимназиясы Мамыр  айының жұмыс жоспары № Іс-шаралар Мерзімі Жауаптылар І тарау. Мектеп жасындағы балаларды жалпыға бірдей міндетті оқумен қамту 1 1 сыныпқа келетін оқушылардың тізімін жасау, анықтау 27.05.21 Алмашева Г.Ш. 2 Қиын оқушылардың демалысын ұйымдастыру
2020-2021 оқу жылының №14 орта мектеп-гимназиясындағы желтоқсан  айының жұмыс жоспары
03
сентябрь
2020
2020-2021 оқу жылының №14 орта мектеп-гимназиясындағы желтоқсан
                                                                                                          Бекітемін №14 орта мектеп-гимназия директоры __________ Ж.Сансызбаева 2020-2021 оқу жылының №14 орта мектеп-гимназиясындағы желтоқсан  айының жұмыс жоспары № Іс-шаралар Мерзімі Жауаптылар І тарау. Мектеп жасындағы балаларды жалпыға бірдей міндетті оқумен қамту 1 Қиын оқушылармен құқық қорғау органының қызметкерлерімен кездесу ұйымдастыру Тегін тамақпен қамту дәрежесі 6.12.2020 Үнемі 
2020-2021 оқу жылының №14 орта мектеп-гимназиясындағы әдістемелік жұмыс бойынша апталық жұмыс жоспары
03
сентябрь
2020
2020-2021 оқу жылының №14 орта мектеп-гимназиясындағы әдістемелік
                                                                                                          Бекітемін №14 орта мектеп-гимназия директоры __________ Ж.Сансызбаева 2020-2021 оқу жылының №14 орта мектеп-гимназиясындағы желтоқсан  айының 18-20 күндеріне арналған жұмыс жоспары № Іс-шаралар Мерзімі Жауаптылар 1 Жас мамандар онкүндігі аясында жас мамандар  сабағына қатысу 18-20.12.20 Кабдыгалиева. А.Т. Мурзахметова А.С. 2 Қалалық аттестаттау комиссиясына құжаттар апару 20.12.20
2020-2021 оқу жылының №14 орта мектеп-гимназиясындағы қыркүйек айының жұмыс жоспары
28
август
2020
2020-2021 оқу жылының №14 орта мектеп-гимназиясындағы қыркүйек айының
Бекітемін №14 орта мектеп-гимназия  Директоры  __________ Ж. Т. Сансызбаева 20 20 -2021 оқу жылының №14 орта мектеп-гимназиясындағы қыркүйек айының жұмыс жоспары № Іс-шаралар Мерзімі Жауаптылар І тарау. Мектеп жасындағы балаларды жалпыға бірдей міндетті оқумен қамту 1. Жалпыға бірдей білім беру айлығының қорытындысы  15.09.2020 Ш.Кульсейтова 2. «Мектепке жол» акциясы 30.09.2020 Н.Ахмадиева сынып  жет 3 Оқушыларды тегін ыстық тамақпен қамту, есеп жүргізу 10.09.2020 ж. Дейін Әлеум.педагог
"Эрудит" зерттеу тобы
13
февраль
2020
"Эрудит" зерттеу тобы
Талдықорған қаласы № 14 орта мектеп-гимназиясы «Эрудит» зерттеу тобы Зерттеу тақырыбы:  «Зерделе.Ойлан.Тап.» тәсілі оқушылардың негізгі мәселе бойынша ой қорыту дағдыларын дамытуға қалай әсер етеді? Зерттеу тобы осы зерттеу тақырыбы  негізінде оқушылардың негізгі мәселені анықтай білу, мәселе бойынша ашық сұрақтар құрастыра отырып, ой қорыта білу дағдыларын жетілдіруге бағытталған. Зерттеу жұмысы нәтижесінде оқушылардың сыни ойлау, сұрақ қою, вербальдық қабілеттері дамыды. Зерттеу тобының
"Умники" зерттеу тобы
11
февраль
2020
"Умники" зерттеу тобы
                            Алматинская обдасть , город Талдыкорган ,                                                                                                                   средняя школа-гимназия №14             Вопрос  исследования    «Как улучшить развитие навыка говорения учащихся 2«Д» класса посредством использования стратегии критического мышления Диаграмма Венна
"Шамшырақ" зерттеу тобы
06
февраль
2020
"Шамшырақ" зерттеу тобы
Талды қорған қаласы №14 ОМГ Зерттеу тақырыбы:   «Өз ойым » әдісі арқылы оқушылардың  айтылым дағдысын жетілдіру. Зерттеу сұрағы: «Өз ойым » әдісі арқылы оқушылардың  айтылым дағдысын  қалай жақсартуға  болады?    Мақсаты:  сынып оқушыларының айтылым дағдысын жақсарту.  Зерттеу топтары осы аталған зерттеу тақырыптарының негізінде мектеп ішінде кіші зерттеу сұрақтарын анықтап оны зерттеудің үдерістерін көрсетеді. Нәтижесінде БАҚ беттеріне мақалалар жарияланып мектеп ішінде,облыс,республика
“Бастау” зерттеу тобы
05
февраль
2020
“Бастау” зерттеу тобы
Талды қорған қаласы, №14 орта мектеп – гимназиясы Зерттеу тақырыбы: «Үш пікір» әдісі арқылы оқушылардың айтылым дағдысын жетілдіру.     «Бастау» зерттеу тобы сыныпта  анықталған проблема бойынша  зерттеу сұрағын анықтап, зерттеу сабақтарын өткізді. Зерттеуге алынған әдісіміздің тиімділігі  - оқушылардың пікір алмасу үшін ойын жан-жақты жинақтай алуына, өз көзқарасын дәлелдеуге, ойын қорытындылап айтуда,  кері байланыс беруде анықталды. Нәтижелері  жинақ бетіне жарияланды. Өз мектебіміздегі
«Умната» зерттеу тобы
04
февраль
2020
«Умната» зерттеу тобы
Алматинская область, город Талдыкорган,  средняя школа-гимназия №14 Вопрос исследования :  Можно ли добиться прогресса в развитии навыка говорения учащихся 2 «Е» класса посредством использования стратегии критического мышления «Верные-неверные утверждения»? В данном постере отражена работа исследовательской группы «Умната» за 2019-2020 учебный год. Постер демонстрирует, как педагогический подход  Lesson   Study   позволил обычным учителям общеобразовательной школы  на демократической основе