Әдістемелік жұмыстар » Страница 8 » №14 орта мектеп-гимназия. Талдықорған
"Жетісу облысы білім басқармасының
Талдықорған қаласы бойынша білім бөлімі мемлекеттік мекемесінің
"№14 орта мектеп-гимназия"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7274) 53-56-22
Есепші бөлімі:
++7(7274) 53-56-22
Нашар көрушілер
нұсқасы
"Умники" зерттеу тобы
11
февраль
2020
"Умники" зерттеу тобы
                            Алматинская обдасть , город Талдыкорган ,                                                                                                                   средняя школа-гимназия №14             Вопрос  исследования    «Как улучшить развитие навыка говорения учащихся 2«Д» класса посредством использования стратегии критического мышления Диаграмма Венна
"Шамшырақ" зерттеу тобы
06
февраль
2020
"Шамшырақ" зерттеу тобы
Талды қорған қаласы №14 ОМГ Зерттеу тақырыбы:   «Өз ойым » әдісі арқылы оқушылардың  айтылым дағдысын жетілдіру. Зерттеу сұрағы: «Өз ойым » әдісі арқылы оқушылардың  айтылым дағдысын  қалай жақсартуға  болады?    Мақсаты:  сынып оқушыларының айтылым дағдысын жақсарту.  Зерттеу топтары осы аталған зерттеу тақырыптарының негізінде мектеп ішінде кіші зерттеу сұрақтарын анықтап оны зерттеудің үдерістерін көрсетеді. Нәтижесінде БАҚ беттеріне мақалалар жарияланып мектеп ішінде,облыс,республика
“Бастау” зерттеу тобы
05
февраль
2020
“Бастау” зерттеу тобы
Талды қорған қаласы, №14 орта мектеп – гимназиясы Зерттеу тақырыбы: «Үш пікір» әдісі арқылы оқушылардың айтылым дағдысын жетілдіру.     «Бастау» зерттеу тобы сыныпта  анықталған проблема бойынша  зерттеу сұрағын анықтап, зерттеу сабақтарын өткізді. Зерттеуге алынған әдісіміздің тиімділігі  - оқушылардың пікір алмасу үшін ойын жан-жақты жинақтай алуына, өз көзқарасын дәлелдеуге, ойын қорытындылап айтуда,  кері байланыс беруде анықталды. Нәтижелері  жинақ бетіне жарияланды. Өз мектебіміздегі
«Умната» зерттеу тобы
04
февраль
2020
«Умната» зерттеу тобы
Алматинская область, город Талдыкорган,  средняя школа-гимназия №14 Вопрос исследования :  Можно ли добиться прогресса в развитии навыка говорения учащихся 2 «Е» класса посредством использования стратегии критического мышления «Верные-неверные утверждения»? В данном постере отражена работа исследовательской группы «Умната» за 2019-2020 учебный год. Постер демонстрирует, как педагогический подход  Lesson   Study   позволил обычным учителям общеобразовательной школы  на демократической основе