Мектептің өзін-өзі бағалауы » №14 орта мектеп-гимназия. Талдықорған
"Жетісу облысы білім басқармасының
Талдықорған қаласы бойынша білім бөлімі мемлекеттік мекемесінің
"№14 орта мектеп-гимназия"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7274) 53-56-22
Есепші бөлімі:
++7(7274) 53-56-22
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Мектептің өзін-өзі бағалауы
01
июнь
2023

Мектептің өзін-өзі бағалауы

«Жетісу облысының білім басқармасының

Талдықорған қаласы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің

«№14 орта мектеп-гимназия» коммуналдық мемлекеттік мекемесі









Мектептің  өзін-өзі бағалауының қорытындысы






                                                     2022-2023 оқу жыл


Білім беру ұйымы туралы жалпы мәліметтер



Білім беру ұйымының толық атауы


«Жетісу облысы білім басқармасының Талдықорған қаласы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «№14 орта мектеп-гимназия» коммуналдық мемлекеттік мекемесі



Білім беру ұйымының орналасқан жері


Талдықорған қаласы, 

Д.Қонаев көшесі №24 ғимарат  



Заңды тұлғаның байланыс деректері


Тел: +7 (728) 225 33 61

        +7 702 177 99 90 

Электрондық пошта: shg_14@bk.ru



Заңды тұлға өкілінің байланыс деректері 

Сансызбаева Жанара Тукашовна  Талдықорған білім бөлімінің    28.08.2018 жылғы №212/3 бұйрығымен лауазымдық қызметке тағайындалды.

Білімі: жоғары, қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі

Біліктілігі: педагог ретінде-педагог-зерттеуші ,  басшы ретінде – екінші біліктілік санат

Ғылыми атағы: магистр «Педагогика және психология»


Құқық белгілейтін және құрылтайшылық құжаттары 


Қазақстан Республикасы Әділет Министрлігі Алматы облыстық Әділет департаменті 13.09.2022жылы 

БИН 000640002413 
















       Өзін - өзі бағалауды «Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 5 желтоқсандағы № 486 бұйрығы бағалау өлшемшарттарының 2 - тарауының 1, 2, - параграфтарына сәйкес жасалды. Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген бастауыш, негізгі орта білім беру стандартының (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген) талаптарын   талдау кезінде бағалау өлшемшарттары пайдаланылды.      

         1 - параграф. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарын бағалау өлшемшарттары


Тәрбие және оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнына қойылатын талаптар:


1)

Білім беру салаларының және ұйымдастырылған оқу қызметінің Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министірінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде №29031 болып тіркелген) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптарына және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 бұйрығымен бекітілген (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8275 болып тіркелген) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларына (бұдан әрі – ҮОЖ) сәйкестігі. 

2022 - 2023 оқу жылдарына  жұмыс, оқу жоспарлары жинақталған. Білім беру салаларының және ұйымдастырылған оқу қызметінің МЖМБС талаптарына сәйкес.

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 бұйрығы 3 – қосымшасы бекітілген үлгілік оқу жоспары негізіне сәйкес.  

2)

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы №499 бұйрығымен бекітілген (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде №14235 болып тіркелген) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына (бұдан әрі – МДТО үлгілік оқу бағдарламасы) және білім беру бағдарламаларына (вариативті, жеке, бейімделген, қосымша)   білім беру қызметін жүзеге асыру

     Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес перспективалық жоспарлары құрылған. Мектепалды дарлық топ     балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып,  балалардың физикалық белсенділігіне уақыт бөледі. Мемлекеттік тілді меңгерту мақсатында     режимдік сәттерде оқу бағдарламасында айқындалған сөздік минимумды үйрету, түрлі балалар  әрекетінде тәрбиеленушілердің ауызекі сөзді байланыстырып сөйлеуін дамытып,  қазақ халқының мәдениетімен, салттары мен дәстүрлерімен таныстырып, белсенді сөздік қорын байытып, сөздік нормаларды, мәдениетті қарым - қатынасты қалыптастырады. 

2022 – 2023 оқу жылында балаларды қазақ халқының ұлттық құндылықтарына, отбасылық құндылықтарға, патриоттық сезімге, Отанға деген сүйіспеншілікке, мәдени - әлеуметттік нормаларға баулу, қауіпсіз мінез - құлық қағидаларын қалыптастыру бойынша міндеттерді іске асырады. Мектепалды даярлық тобынды тәрбиеленушілермен күні бойы педагог ойын түріндегі түрлі балалар әрекеті (ойын, қимыл, танымдық, шығармашылық, еңбек және т.б) арқылы сабақ ұйымдастырады.

 "Рухани жаңғыру" бағдарламасын іске асыру шеңберінде ұлттық салт - дәстүрлер мен жалпы адами құндылықтарға негізделген рухани - адамгершілік дағдыларды қалыптастыру бойынша (бағаланатын кезеңде ұйымдастырылған оқу қызметінің (арнайы түзету оқу қызметі) бөлінуін растайтын құжаттардың болуы;

 Рухани жаңғыру" бағдарламасын іске асыру шеңберінде ұлттық салт - дәстүрлер мен жалпы адами құндылықтарға негізделген рухани - адамгершілік дағдыларды қалыптастыру бойынша  ұйымдастырылған оқу қызметінің  бөлінуін растайтын құжаттардың, күн тәртібі, циклограммаларға сәйкес перспективалық жоспарлар жасалды.

3)

Қазақстан Республикасы Оқу - ағарту министрінің 2022 жылғы 31 тамыздағы № 385 бұйрығымен (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29329 болып тіркелген) бекітілген Мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидаларын (бұдан әрі -Үлгілік қағидалар) сақтау;

Жеке оқу жоспарлары мен жеке бағдарламаларды әзірлеу кезінде баланың ерекшеліктерін ескере отырып ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқытуда инклюзивті білім беру талаптарын орындалады. Мектепалды даярлық сыныптарында  ерекше білім алатын оқушы жоқ.

МДТО үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес баланың өмірін қорғауды және денсаулығын нығайтуды қамтамасыз ететін пәндік - кеңістіктік дамытушы орта құру, жалпы білім беру ұйымы бойынша мектеп жасына дейінгі баланың жеке, тұлғалық, зияткерлік, әлеуметтік және эмоционалдық дамуын қамтамасыз ететін жағдайлар жасалды.  

4)

Баланың даму мониторингін қамтамасыз ететін және оның жеке дамуын жоспарлаудың негізі болып табылатын мектепалды жастағы тәрбиеленушілерді оқыту нәтижелерінің болуы;

     2022 - 2023 оқу жылдарында «Денсаулық», «Қатынас», «Таным», «Шығармашылық», «Әлеумет» білім беру салалары бойынша және ағымдағы жылдың баланың жеке даму картасын қамтамасыз ететін және оның жеке дамуын жоспарлаудың негізі болып табылатын оқыту нәтижелерінің болуы (мектепалды жасындағы тәрбиеленушілердің жеке даму жоспарларының (карталарының) жүргізлуі қаралды. Мектепалды жасындағы тәрбиеленушілердің жеке даму картасының бастапқы  бақылаудан кейінгі түзету іс – шаралары жүргізілген. Тәрбиеленушілердің жеке даму картасы жинақталып, мониторингі жасалынған.

5)

Тәрбиеленушілердің даму мониторингісінің (бастапқы ) болуы және нәтижелерін талдау

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпы білім беретін оқу бағдарламаларының іске асырылуы, біліктер мен дағдылардың диагностикасы, яғни,   тәрбиеленушілердің оқу жылы ішіндегі жетістіктеріне мониторинг жүргізу арқылы анықталады. Бағалау кезеңінде бастапқы және аралық мониторинг салыстырмалы түрде зерделенген. Бастапқы мониторингтің нәтижелері көрсетілген.

6)

Үлгілік оқу бағдарламасына қосымшаға сәйкес балалардың жасын ескере отырып, тәрбиеленушілердің жетістіктерін мониторигілеу нәтижелерінің (қорытынды) болуы және нәтижелерін талдау;

Үлгілік оқу бағдарламасындағы қосымша негізінде балалардың жас кезеңіне сәйкес тәрбиеленушілердің жетістіктерін мониторигі жүзеге асырылады.


2. Тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне қойылатын талаптар:


1)

МДТО ҮОЖ белгіленген тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне қойылатын талаптарға сәйкестігі және сақталуы

 «Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың  үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы»  Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557  бұйрығының 3 - қосымшасы бойынша апталық жүктеменің ең жоғары  көлемі 20 сағат сақталған. 

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» № 499 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14235 болып тіркелген)  оқыту тілдері бойынша апталық жүктеме сақталған.


Тәрбие мен оқыту мерзіміне қойылатын талаптар


1)

Балалардың жасын ескере отырып, жас топтарын қалыптастыру кезінде талаптары сақталған.


№ 

Топтар 

Топтың атауы

Оқушы саны

Жас кезеңдері

Жас топтары

1

Мектепалды даярлық /қазақ/

0 «А», «Ә», «Б» сыныптар

69

 5 

МАД

2

Мектепалды даярлық /орыс/

0 «В» сыныптар

19

МАД

2)

Тәрбиеленушіні 1-сыныпқа қабылдағанға дейін МДТО үлгілік оқу бағдарламасын игеру бойынша талаптарды сақтау.

Мектепалды даярлық тобы оқу бағдарламасын талапқа сай орындауда.


2-параграф. Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарын бағалау өлшемшарттары


Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беру  мазмұнына қойылатын талаптар.


1

Білім беру ұйымының басшысымен бекітілген жұмыс оқу жоспары мен сабақтар кестелерінің болуы және Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген) талаптарына және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8170 болып тіркелген) бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларына (бұдан әрі – ҮОЖ) сәйкестігі.

2022 - 2023 оқу жылында  жылдық жұмыс жоспарлары жинақталған. Мектептің әр оқу жылдарына арналған оқу - тәрбие жұмыстарының жоспарларында өткен оқу жылдарына жан - жақты талдау жүргізіліп, жаңа оқу жылдарына міндеттер белгіленген.

Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 5 тамызда №29031   болып тіркелді. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 тамыздағы №365, "Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы      8 қарашадағы №500 бұйрығын басшылыққа ала отырып 1-4 сыныптар-1-қосымшаға сәйкес оқыту қазақ тілінде жүргізілетін сыныптарға, 2-қосымшаға сәйкес оқыту орыс тілінде жүргізілетін сыныптарға арналған бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспары; 5-9 сыныптар-6-қосымшаға сәйкес оқыту қазақ тілінде жүргізілетін және 7-қосымшаға сәйкес оқыту орыс тілінде жүргізілетін сыныптарға арналған негізгі орта білім берудің үлгілік оқу жоспары; 19- қосымшаға сәйкес оқыту қазақ тілінде жүргізілетін гимназия/лицей сыныптарына арналған негізгі орта білім берудің (төмендетілген оқу жүктемесімен) үлгілік оқу жоспары; 10-11 сыныптар-24-қосымшаға сәйкес оқыту орыс тілінде жүргізілетін жаратылыстану-математикалық бағыт бойынша жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспары (төмендетілген оқу жүктемесімен); 85 – қосымшаға сәйкес оқыту қазақ тілінде жүргізілеті қоғамдық-гуманитарлық бағыт бойынша жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспары ; 86 –қосымшаға сәйкес оқыту қазақ тілінде жүргізілетін жаратылыстану - математика бағыты бойынша жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарымен жасалынды.

Бастауыш білім беру  деңгейінде.

1 – сынып (қазақ) – 19,5 сағаттан

1 – сынып (орыс) – 20,5 сағаттан

2 – сынып (қазақ) – 24 сағаттан

2 – сынып (орыс) – 24 сағаттан

3 – сынып (қазақ) – 26 сағаттан

3 – сынып (орыс) – 26 сағаттан

4 – сынып (қазақ) – 26 сағаттан

4 – сынып (орыс) – 27 сағаттан

Негізгі орта білім беру деңгейінде

5– сынып (қазақ) – 28,5 сағаттан

5 – сынып (орыс) – 29,5 сағаттан

5 – сынып (қазақ гимназия) – 33,5 сағаттан

6 – сынып (қазақ) – 28,5 сағаттан

6 - сынып (орыс) – 29,5 сағаттан

6  сынып (қазақ гимназия) – 33,5 сағаттан

7 – сынып (қазақ) – 31,5 сағаттан

7 – сынып (орыс) – 32,5 сағаттан

7 – сынып (қазақ гимназия) – 36,5 сағаттан

8 – сынып (қазақ) – 32,5 сағаттан

8 – сынып (орыс) – 33,5 сағаттан

8 – сынып (қазақ гимназия) – 37,5 сағаттан 

9– сынып (қазақ) – 34 сағаттан

9 – сынып (орыс) – 35 сағаттан 

9 – сынып (қазақ гимназия) – 40 сағаттан

Жалпы орта  білім беру  деңгейінде

10-сыныпта – 34 сағаттан жаратылыстану бағытында

10- сыныпта (орыс ) - 36 сағаттан жаратылыстану бағытында 

10- сыныпта – 33 сағаттан гуманитарлық бағытта 

11- сыныпта - 34 сағаттан жаратылыстану бағытында 

11- сыныпта – 33 сағаттан гуманитарлық бағытта 

11- сыныпта (орыс ) - 36 сағаттан жаратылыстану бағытында 

2

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8424 болып тіркелген) жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларына (бұдан әрі – ЖББ үлгілік оқу бағдарламалары) сәйкес жүзеге асырылатын оқу пәндерінің базалық мазмұнын игеру;

        Үлгілік оқу жоспарының инварианттық компонентінің орындалуын растайтын бағаланған кезеңге арналған сабақ кестелері, жұмыс оқу жоспарлары жинақталған, электронды  журналдар толтырылған. 

3

Білім алушылардың таным мәселелерін шешуге және субъективті жаңа білімді меңгеруге, ұлттық дәстүрлерді, мәдениетті зерделеуге және жалпы адамзаттық құндылықтарды дарытуға бағытталған тәрбие жұмысын іске асыру 

1) 2022 – 2023 оқу жылындағы мектептің тәрбие жұмысының мақсаты бір оқу жылына негізделіп алынды.

2) Тәрбие жұмысының негізгі мақсаты: 

Жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтар негізінде жан- жақты және үйлесімді дамыған тұлға тәрбиелеу. 

Міндеттері: 


  • Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азамат және патриот қалыптасуына; тұлғаның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыруға; балалар мен жастардың құқықтық санасының өсуіне, оның балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік пен зорлық-зомбылық көріністеріне қарсы тұруға дайын болуына ықпал ету.
  • Тұлғаның жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға бағдарлануына, ана тілі мен қазақ халқының, Қазақстан Республикасында тұратын этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуіне ықпал ету. 
  • Салауатты өмір салты дағдыларын тиімді меңгеру, дене дамуы мен психологиялық денсаулықты сақтау, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтау біліктілігін ойдағыдай қалыптастыру үшін кеңістік орнату.

 Мектеп осы аталған мақсат – міндеттерді басты назарға ала отырып жыл бойына жұмыс жүргізілді.

     Ұлы ойшыл Әл – Фараби «Тәрбиесіз берілген білім адамзаттың қас жауы» демекші, мектебімізде оқу процесі мен қатар тәрбиелік мәні бар іс – шаралар да бірге жүреді. 

       Оқу жылының алғашқы күнінен бастап оқушылардың әлеуметтік жағдайлары, денсаулықтары жан – жақты зерделеніп, атқарылатын жұмыстардың барысы жоспарланып бекітіледі.

       Қазіргі таңда мектепте 69 сыныпқа сынып жетекшілер тағайындалған. 

Білім беру ұйымының жылдық жұмыс жоспарының болуы және МЖМБС талаптарында айқындалған жалпы орта білім берудің базалық құндылықтарына,  мақсаттары мен міндеттеріне сәйкестігі.

2022 – 2023 оқу жылдарына жылдық жұмыс жоспарлары жинақталған.  Мектептің әр оқу жылдарына арналған оқу  –     тәрбие жұмыстарының жоспарларында өткен оқу жылдарына жан – жақты талдау жүргізіліп, жаңа оқу жылдарына міндеттер белгіленген. 

4

Білім алушылардың рухани - адамгершілік, азаматтық - патриоттық, көркемдік - эстетикалық, еңбек және дене тәрбиесін іске асыруды қамтамасыз ететін жиынтығында сабақтан тыс іс - әрекеттің әртүрлі нысандарын ұйымдастыру сабақтан тыс іс - әрекеттің әртүрлі нысандарын ұйымдастыру 

              Мектеп жасына дейінгі балалардың және білім алушылардың Қазақстан Республикасының азаматтары және патриоттары ретінде қалыптасуы мен өзін – өздері танытуларына, әлеуметтенуі, болашақ мамандық иесі болып, кәсіби, интеллектуалды және әлеуметтік шығармашылыққа жетуіне оңтайлы жағдай жасау мақсатында жұмыстар атқарылуда. Тәрбие ісіне байланысты нормативтік құжаттар, нұсқаулық хаттар, мектепішілік тәрбие жоспарларының жоспарлануы, құқық бұзушылықтың алдын алу, ата – анамен жұмыс, үйірмелердің өтуі, тәрбиелік бұрыштардың безендірілуі, сынып сағаттарының жоспар бойынша өткізілуі, іс – шараларының өту формалары, оқушылардың тәрбиелік деңгейін және жалпы тәрбиеге байланысты өткізілетін іс – шаралардың өту деңгейі қанағаттанарлық. Жалпы, мектеп оқушылары сабақтан тыс уақыттарда үйірмелермен қамтылған, жүргізілген жұмыстардың құжаттары жинақталған. 

             Мектептің бағаланатын кезеңге ұсынылған тәрбие жұмысы жоспары құрылған және тәрбие жұмысының барлық түрлері білім алушылардың жаңа білімді субъективті тануы мен меңгеруі мәселелерін шешуге, ұлттық дәстүрлерді, мәдениетті зерделеуге және жалпы адамзаттық құндылықтарды дарытуға бағытталған мәселелерді қамтиды.

      Тәрбие жұмысының ұйымдастырылуы 2020 – 2021 оқу жылында техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығы, Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 6 сәуірде № 20317 болып тіркелген 10 қосымшасы арқылы жүзеге асыру жұмыстары ұйымдастырылды.

I. ТӘРБИЕНІ НОРМАТИВТІК ҚҰҚЫҚТЫҚ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ.

Тәрбие тұжырымдамалық негіздері нұсқаулықтармен таныстыру және іс-шараларды мақсаттары айқындалып,арнайы байқаулар, спорттық шаралар, мерекелік іс-шаралар, пандемияға байланысты онлайн және кезекші сыныптармен оффлайн өткізілді.

Тәрбиенің нормативтік құқықтық құжаттарын басшылыққа ала отырып, жұмыстар келесі жылы да өз жалғасын тауып, жандандырылуы тиіс.

ІІ. ҒЫЛЫМИ – ӘДІСТЕМЕЛІК ЖӘНЕ АҚПАРАТТЫҚ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ. 

  • Оқу жылында тәрбие жұмысын ұйымдастыруға жүйелі талаптар қойылды.
  • Тәрбие жұмысын апта, ай, жыл бойынша құрылып жүзеге асырылуын қадағалау, қорытындысын шығару.
  • Мерекелік шараларды жүйелі жоспарлау, оның құжаттарын жинақтап, нятижесін жариялау.
  • Тәрбие жұмысын өткізудің жаңа тәсілдерін игеру, насихаттау, тәжірибе тарату.

ІII. ІСКЕ АСЫРУ ТЕТІКТЕРІ: ТӘРБИЕНІҢ БАСЫМ БАҒЫТТАРЫ БОЙЫНША ІС – ШАРАЛАР. 

Тәрбие жұмысы бойынша бағыттар боынша іс – шаралар және сыныптан тыс іс – шаралар ұйымдастыру болып табылады.

Білім алушылардың рухани-адамгершілік, азаматтық-патриоттық, көркемдік-эстетикалық, еңбек және дене тәрбиесін іске асыруды қамтамасыз ететін жиынтығында сабақтан тыс  іс-әрекеттің әртүрлі  нысандарын ұйымдастыру сабақтан тыс іс-әрекеттің әртүрлі нысандарын ұйымдастыру. 

/Бағаланатын кезеңге тәрбие жоспарының көшірмесі  ұсынылады/

           Мектептің бағаланатын кезеңге ұсынылған тәрбие жұмысы жоспары құрылған және тәрбие жұмысының барлық түрлері білім алушылардың жаңа білімді субъективті тануы мен меңгеруі мәселелерін шешуге, ұлттық дәстүрлерді, мәдениетті зерделеуге және жалпы адамзаттық құндылықтарды дарытуға бағытталған мәселелерді қамтиды.

Білім алушылардың рухани – адамгершілік, азаматтық – патриоттық, көркемдік – эстетикалық, еңбек және дене тәрбиесін іске асыруды қамтамасыз ететін жиынтығында сабақтан тыс іс – әрекеттің әртүрлі нысандарын ұйымдастыру. 

Мектепте биылғы оқу жылында оқушылардың рухани – адамгершілік, азаматтық – патриоттық, көркемдік – эстетикалық, еңбек және дене тәрбиесін іске асыруды қамтамасыз ететін жиынтығында сабақтан тыс іс – әрекеттің әртүрлі шаралары жоспарланып, өткізілген.

  • – бағыт. Қазақстандық патриотизм және азаматтық – құқықтық тәрбие

1. «Құқықтық тәртіп» және «Жедел алдын алу іс-шарасы» тақырыбында «Құқық бұзушылықтың алдын алу» мақсатында 07.09.2022 жылы №14 орта мектеп-гимназия 9-10 сынып және Кадет корпус оқушыларымен түсіндірме жұмыстары жүргізілді.Мектеп оқушыларымен кездесуге қалалық ішкі істер бөлімінің полиция басқармасы ювенальды полиция тобының учаскілік полиция инспекторы майор Алтайұлы Д. және мектеп директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Бекетаев Е.С қатысты. Қаралған мәселелер төмендегідей:

- Оқушылардың сабаққа қатысуы, кешікпеуі, себепсіз босатпауы;

- Кәмелетке толмағандардың түнгі мезгілде көшеде жүрмеуі, рейд жұмыстары;

- Мектеп оқушылары арасында бопсалау, әлімжеттіктік көрсетудің алдын алу;

- Жол қауіпсіздігі ережелерін қатаң сақтау;

- Жыныстық тиіспеушіліктің алдын алу.

- Зиянды заттарға (есірткіге қарсы, психотроптық заттарға, электронды темекі) қолданбау, олардың алдын алу.

Талдықорған ҚПБ ЖПҚБ ювенальді полиция тобының учаскілік полиция инспекторы полиция майор Алтайұлы Д. кәмелетке толмағандар арасында қылмыстың алдын алу, баланың бұрыс жолға түспеуі, сонымен қатар ҚР қылмыстық кодексі баптарымен , әкімшілік құқықбұзушылықтың негізгі баптарымен таныстырып өтті. Оқушылар өздерінің көкейлерінде жүрген сұрақтарға толықтай жауап алды.

Жетісу облысы, Талдықорған қала аумағында 06.09.2022 күні «Түнгі қаладағы балалар» атты жедел алдын алау рейдтік іс-шарасы өтті.
 Жалпы рейд Талдықорған қалалық полиция басқармасы, ювеналдық полиция қызметкерлерімен және қалалық білім бөлім басқармасымен, қала мектептептерінің мектеп директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары бірлесіп кәмелетке толмаған жас өспірімдердің қауіпсіздігін сақтау және құқық бұзушылық факторының алдын алу мақсатында түнгі уақытта көшеді жүру, әр түрлі сауық кешендерді тексеру рейд үрдісін жүргізді. Рейд барысында мектебімізден кәмелетке толмаған балалар тіркелген жоқ.


  1. 5-9 қыркүйек аралығында мектебімізде оқушылардың құқықтық сауаттылықтарын арттыру, жемқорлыққа жол бермеуге тәрбиелеу мақсатында «Жемқорлыққа жол жоқ!» акциясы өтті. Осыған орай 5-қыркүйек күні 5-9 сыныптарда сыбайлас жемқорлыққа байланысты «Адалдық сағаты» өтті. 4- сыныптар оқушыларымен «STOP! Коррупция!» атты суреттер байқауы ұйымдастырылды.
  2. «Біз сыбайлас жемқорлыққа қарсымыз» тақырыбында тарих пәнінің мұғалімдері: Насыров Ш., Еділғазы А., Зауатбекова А. 8-9 сынып оқушыларымен адалдық алаңын өткізді. Талқыланған мәселелер: • “Сыбайлас-жемқорлық” деген ұғымды түсіндіріп, пайда болу жағдайлары жайлы түсінік қалыптастыру.• Өз көзқарастарын білдіріп, дүниетанымдарын кеңейту. Өз ойларын еркін жеткізе білу қабілеттерін дамыту • Өз мемлекетіне жауапкершілікпен қарау және әділдікке тәрбиелеу. Патриоттық тәрбие қалыптастыру

     5. 16 желтоқсан Қазақстан Республикасының Тәуелсіздік күнін мерекелеуге орай «Тәуелсіздігім-тұғырым» қабырға газеттерін шығарып, «Ата-баба мұрасы» атты қолөнер көрмесі ұйымдастырылды.

6. 9 «В» кадет сыныбы «Тәуелсіздік деп соғады жүрегіміз» атты іс-шара ұйымдастырды.

2 бағыт.  Рухани – адамгершілік тәрбие

  1.  «Діни сананы қалыптастырайық» жобасы аясында 7-8 сынып оқушыларының бойына отаншылдық, құрмет және азаматтық сана құндылықтарын дарыту, діни эсктремизм қарсы мәдениетті қалыптастыру мақсатында терроризм актісі кезіндегі іс-әрекетерді түсіндіру жұмыстары жүргізіліп, жадынама таратылды.
  2. 19-қыркүйек күні 5-9 сыныптар қатысуымен дін экстремизм күреске байланысты «Діни сананы қалыптастырайық» атты ашық-формата жиналыс өтті. Оқушыларға «Хиджап, паранжа, қысқа балақты шалбар кию, сақал қою» мәселелерін түсіндіріп өтті. Дүние жүзінде діндердің таралуы бойынша     мәліметтер берілді.

О о     Оқушылар мен мұғалімдер арасында «Ризашылық - мейірімділік бұлағы» жалпыұлттық мәдени-білім беру жобасы аясында «Жүректен жүрекке» акциясы өтуде. Қамтылған оқшылар саны: 89

  1. Отаншылдық, ұлтжандылыққа, адамгершіліккке жетелеу, баулу мақсатында «Қарттарым - асыл қазынам!» атты мерекелік іс-шара өтті.
  2. "Жетісу облысының білім басқармасы" мемлекеттік мекемесі "Жетісу дарыны"оқу-әдістемелік орталығымен бірлесіп №14 ОМГ "Qabilet" электронды платформасы арқылы "4к"бойынша 10-11жастағы балалардың дарындылық қабілетін айқындау мақсатында диагностика, мұғалімдермен түсіндірме жұмыстары жүргізілді

6. Отан сүйгіштікке, ерлікке, адалдыққа баулу мақсатында «Қаһарман қызы қазақтың» атты іс-шара өтті.

3 бағыт. Ұлттық тәрбие

  1.           “Республика күні” мерекесіне орай “Qazaq style” күнін ұйымдастырдық. 
  2. Күзгі демалыс уақытын тиімді пайдалану мақсатында мектеп оқушыларымен
     «Күй анасы-Дина» атты мәдени кеш ұйымдастырылды.

 Кітапханада «Менің шежіремнің тарихы» атты шара өткізілді. Шараға 5 «Г»сынып оқушылары, бастауыш сынып мұғалімі Салтакова Л.К., тарих пәнінің мұғалімі Зауатбекова А. қатысты. Шараны кітапханашылар Л.Д. Косаумасова, Р.Рамазанқызы ұйымдастырды. Жас жеткіншектерді отансүйгіштікке баулитын, өз отбасының тарихын, шежіресін білуге деген қызығушылығын тудырып, оқушыларға жеті атаны білудің маңызы зор екендігі түсіндірілді. 

  1. Тәуелсіздік күніне орай 6-сыныптар арасындағы  арнаулар челленджі ұйымдастырылды
     Оқушыларға ата-баба аманатын түсіндіру, Отанымыздың тұтастығы, тектілік, даралық сияқты ерекше қасиеттерімізді үлгі ете отырып тәрбиелеу мақсатында “Салт-дәстүрлер керуені” атты 8 сынып оқушылары мен ата-аналары арасында сайыс өтті. Бесік тойдан отау көтеруге дейінгі дәстүрлер көрсетілді.Қамтылған оқушылар саны:290  
  2.  «Нұр себеле, Ұлыстың ұлы күні» атты Наурыз мерекесін атап өтуге арналған іс-шаралар тізбегі 13.03.2023 жылы сағат 11.00-де мектеп әкімшілігі мен тарих пәнінің мұғалімдерінің ұйымдастырумен «Армысың, Әз Наурыз» атты қалалық деңгейде ұйымдастырылған  ата-баба дәстүрін дәріптеуге арналған байқауға қатысудан басталды. Мерекелік шарада наурыз мерекесі мен қазақтың салт-дәстүрлерін ұлықталып, ән айтылып, күй төгілді. Қалалалық «Ардагерлер» үйінен келген арнайы қазылар алқасы тарапынан «жақсы» деп бағаланды. Қамтылған оқушылар саны 260

4 бағыт. Отбасы тәрбиесі

  1.     Отбасы күніне орай, білім алушылардың бойына отбасылық құндылықтарды дарыту мақсатында <<Үлгілі отбасым - менің мақтанышым>> атындағы бейнероликтер челледжі ұйымдастырылып,  оған     30-ға жуық отбасы қатысып әлеуметтік желіде жарияланды. 

  5 «Е» сыныбының қатысуымен «Отбасы-бақыт мекені» атты сынып сағаты өтіп, соңында  әдеби поэтикалық кеш жасалды, оқушылар марапатталды.  Жауапты мұғалім сынып жетекшісі- Нысанбаева А.А.

  1.  «Балалар жылы» аясында 2022 жылдың 14 қазанында «Балалардың қауіпсіздігінің алдын алу, ата-аналардың бала өміріне жауапкершілігі» тақырыбында жалпы мектепішілік ата-аналар жиналысы өтті. Жиналысқа Талдықорған қаласы ТЖБ инженері азаматтық қорғау лейтенанты Орысбай Жан Дастанұлы, Жетісу облысы бойынша " Жастар денсаулық орталығы " аймақтық үйлестірушісі психолог Жендыкова Дана Аскарбековна және Ішкі істер басқармасы, полиция лейтенанты Еркенбекова Асель Сламбайқызы қатысып, баяндама оқыды. Мектеп психологы Г.Ж.Нурманбетова «Бақытты отбасы-бақытты бала» тақырыбында бейнеролик көрсетіп, ата-аналарға баламен қарым-қатынасты жақсартуға, оларды қолдауға ұсыныстар айтты. Жиналыс соңында ата-аналарға жағдаяттар ұсынылып, кері байланыс алынды. Ата-аналар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап берілді.
  2.     Оқу-ағарту министрлігінің Балалардың құқықтарын қорғау комитетінің бастамасымен 29 қазан «Қамқоршылар күні» мерекесі аясында «Қамқоршылар – мейірімді жандар» атты іс шара өткізілді. Аталған мерекенің мақсаты – жетім балалармен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды тәрбиелеп жатқан қамқоршылармен сұхбаттасып, мейірімді жандардың қатары көбейсе деген тілек білдіру. Іс шара барысында оқушыларға өмірлік мақсаттары, мамандық таңдау мен достық қарым-қатынастары, қамқоршылармен, отбасындағы қарым-қатынасы туралы кеңес берілді. Жиында естелік сыйлықтар мен қамқоршыларына мектеп директоры атынан ұрпақ тәрбиесіне және баланың жан-жақты дамуына қосқан үлесі үшін алғыс хаттар табыс етілді.

    Пән мұғалімдері мен сынып жетекшілері бірлесе отырып 1-11 сыныптар арасында 1 тоқсан қорытындысы бойынша жаңа форматта ата-аналар жиналысын өткізді.

                Дүниежүзілік балалар күні қарсаңында «Балалық шақты бірге қорғайық» атты мектеп оқушыларының ата-аналарына жадынама таратылды.

5 бағыт. Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие.

  1.     Мамандық таңдау бағытында 10 – сынып оқушыларымен Жетісу университетіне барып, мамандық бағыттары бойынша тыныс-тіршілігімен танысып, шәкірттеріміз мамандық бойынша біраз ойларын жинақтап қайтты.
  2.             2. Қараша айының 23 күні мектебіміздің 11 сынып оқушыларымен кәсіби бағыт-бағдар беру мақсатында КНБ әскери шекара академиясының қызметкерлерімен кездесу өткізілді. Кездесу барысында оқушылар әскери мамандықтар туралы ақпараттар алды. 
  3.            “Еңбек және экология” фракциясының ұйымдастыруымен “Мейірімді қалпақшалар” (добрые крышки) акциясы өткізіледі. Оқушылар мен ұстаздар мектеп дәлізінде тұрған жинақ пунктіне
  4.            қалпақшалар мен батарейкаларды өткізеді.
  5.  4.Қазақстан авиациясының генерал-майоры Талғат Бигелдиновтың туғанына 100 жылдығына орай "Дала қырандары" атты ұшқыштар жайлы 8-9 сыныптармен бейнефильм тамашалады.

6.      5. Қысқы демалыс кезеңіне арналған жоспарға сәйкес 9 және 11 сынып оқушыларына кәсіби бағдар беру мақсатында мектеп оқушыларына 2021 жылғы мектеп түлектері Доспай Даниал, Әділхан Өркен, Булеков Мустафа мен Ахметбеков Куаныш Ахметбекович полиция подполковнигі және Талдықорған қаласы ТЖБ АҚТ аға офицері подполковник Манасов Б.К., №1 қалалық емханадан терапевт-дәрігер Зарина Қуандыковна өз мамандықтары жайлы қызықты ақпаратпен бөлісіп, толық мәлімет берді. Мамандықтар бойынша жадынама таратылып, оқушылардың сұрақтарына жауап толығымен берілді. Қамтылған оқушылар саны: 280

7.       6. Кәсіби бағдар беру, мамандық таңдаудағы қызықтармен ҚР ІІМ Ш.Қабылбаев атындағы Қостанай академиясының кафедра меңгерушісі, полиция полковнигі Данияр Қалқаманұлы бөлісіп, 9-11 сынып оқушыларымен кездесу өткізілді. Болашақ талапкерлер ЖОО түлектерін оқыту және жұмысқа орналастыру туралы ресми мәліметтерді көрсету арқылы білім беру бағдарламасы жайлы ақпарат алды. Қамтылған балалар саны: 320

   6. Бағыты: Интеллектуалды тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу

  1.     Мұғалімдер күніне орай «Ұлылықтың басында ұстаз тұрар!» тақырыбында сынып сағаттары өтті. Мақсаты: оқушыларды ұстазды құрметтеуге, сыйлауға үйрету, ұстаз мамандарының қыры мен сырларын түсіндіру. Ұстаз еңбегін әрқашан бағалай білуге үйрету. Оқушылар және мектепті бітіріп кеткен оқушылардың тарапынан құттықтау челлендждері жарияланды. 


Республика күні қарсаңында «Қазақстан – менің Отаным» тақырыбында қабырға газеттері байқауы өткізілді
 Мақсаты: Мемлекеттің құндылықтары мен қағидаттарын құрметтеу, қазақстандық бірегейлікті қалыптастыру, қоғамдық келісім мен ел бірлігін нығайту.Отанын, туған елін сүюге тәрбиелеу;
 
Мемлекет құндылықтарын, рәміздерін құрметтеуге үйрету.

Оқушылардың әртістік қабілетін дамыту, еңбексүйгіштікке баулу, табиғатты сүюге тәрбиелеу, ауызбіршілікке бейімдеу мақсатында 5-6 сыныптар арасында “Алтын күз - 2022” байқауы ұйымдастырылды.

1.11.2022 жылы (күздік демалыс кезінде жоспарлы жүргізілетін іс-шаралар) 7-сынып оқушылары арасында «Жеті жұрттың тілін біл» атты викториналық жарыс өтті.
 Жарыстың мақсаты: оқушыларға ана тілінің және мемлекеттік тілдің туралы түсінік беру. Үштұғырлы тілді қолдайтын мемлекетте полилингвальді тұлға тәрбиелеу. Мақал-мәтелдер,жұмбақтар, сұрақ-жауаптар арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын дамыту. Өз ана тілін қастерлеуге, басқа тілді құрметтеуге тәрбиелеу. Жарыс соңында оқушылар құрмет грамоталарымен марапатталып, жақсы көңіл-күйде сайысты аяқтады.

 Алматы қаласында 06.11.2022жылы өткен "ART STARS" 1 Республикалық балалар шығармашылық конкурс -фестивалінде "Живопись" жанры бойынша "Алтын күз" тақырыбында өткізілген байқауда 3"Е" сынып оқушысы Әлібек Айзере жүлделі 2 - орынды иеленді.


 7. Бағыты: Көпмәдениеттік және көркем – эстетикалық тәрбие

  1.  «Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында М. Әуезовтің 125 жылдығына орай ұйымдастырылған кітап көрмесі өткізілді. М. Әуезовтің өмір жолын, ұлт үшін жасаған еңбегін, қоғамдық саяси қызметін бағалай отырып, патриотизм құндылығын қалыптастырып, отан алдындағы жауапкершілікке баулу мақсаты қойылды.
  2. Оқуды трендке айналдыру мақсатында оқушылар арасында сұрақ-жауап айдары ұйымдастырылды.


Жаңа Қазақстанның тарихын тереңдете оқыту мақсатында тарих пәнінің ұстаздары: Анель Сағатовна мен Шыңғыс Сайрановичтың ұйымдастыруымен 9-сынып оқушылары арасында «Ми battle» ойыны өткізілді.

 «Оқуға құштар мектеп'' жобасы аясында. Мен 1"Г"-сынып оқушысы Бекзатқызы Раяна ұлт ұстазы '' Ахмет Байтұрсынұлының 150 жылдығына'' арналған челленджді ұйымдастырылды.

  1. Бағыты: дене тәрбиесі, салауатты өмір салты

22.09.2022жылы 9-10 сынып оқушылары арасында Инфекциялық аурулары: Менингит, скарлатина, гепатит А, құтырма ауруы туралы №1 Қалалық ауруханасының эпидемиолог дәрігерi А.Мусагуловна және психолог маманы А.Асқарбековнаның қатысуымен оқушыларға лекциялық сабақ жүргізілді. 

Салауатты өмір салтын сақтау, балалардың икемділігі мен ептіліктерін, шапшаңдылық қабілеттерін дамыту мақсатында «Денсаулық - зор байлық» атты спорттық мереке ұйымдастырылды. Оқушылар белсене қатысып, орын алған балалар марапатталды. 

5-6 қазан медбике Құрбанқали А, директордың тәрбие - ісі жөніндегі орынбасары Е.Сабыржанович "Құтырма" ауруын алдын алу мақсатында түсіндірме жұмыстарын мектептің 5-10 сынып оқушылары арасында жүргізді. Оқушылардан сұрақ- жауап алынып, видеослайдтар көрсетілді. Оқушыларға құтырма ауруының үй жануарлары және дала жануарларынан жұғатын жұқпалы ауру екені және оның басты белгілері, аурудың алдын алу профилактикалық толықтай түсіндірілді.

5

Білім алушылардың жеке мүдделері мен қажеттіліктерін ескере отырып, бейінді оқытуды іске асыру (оқытудың тереңдетілген және стандартты деңгейі)

     Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларына және мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына негізделіп құрылған оқу жұмыс жоспарларында, сабақ кестелерінде, күнтізбелік - тақырыптық жоспарларда, сынып журналдарында міндетті оқу пәндері мен таңдау бойынша бейіндік оқу пәндерін үйлестіру негізінде жеке мүдделері мен қажеттіліктері ескеріле отырып, білім алушылардың және олардың ата - аналарының өтініші бойынша жаратылыстану - математикалық және қоғамдық - гуманитарлық бағыттарда бейінді оқыту жүзеге асырылады. 10 «Б», 11 «Б» сыныптары қоғамдық-гуманитарлық бағытында, 10 «А», 10 «Ә», 10 «В», 10 «Д», 11 «А», 11 «Ә», 11 «В» сыныптары жаратылыстану-математикалық бағытында оқытылды.

       2022 – 2023 оқу жылдарындағы таңдау курстарымен және элективті курстар, факультатив сағаттар оқу жоспарында көрсетілген.

6

Ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушылардың ерекшеліктерін және жеке мүмкіндіктерін ескере отырып оқыту процесін ұйымдастыру.

Облыстық психологиялық – медициналық - педагогикалық консультациясының қорытындысы  негізінде үйден оқыту құжаттары жинақталған. 2022-2023 оқу жылында үйден оқытылған оқушылар туралы сандық мәлімет -11 оқушы.

    Қазақстан Республикасы Оқу – ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы №348 бұйрығы, «Білім беру ұйымдарын бағалау өлшемшарттарын бекіту» туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 тамыздағы №365 бұйрығы үлгілік оқу жоспарының 53, 54, 55, 56, 57, 59 қосымшаларына сәйкес жұмыс оқу жоспары құрылған. Үйден оқитын оқушылардың диагноздары бойынша барлығы жалпы бейімделген бағдарламамен оқытылған.

Фамилия, имя

Туған жылы

Диагнозы

1

Абайханов Даниал

16.08.13

№333  17.06.2022

Е10.9 Инсулинзависимый сахарный диабет без осложнений, сахарный диабет 1 тип, тяжелая форма.

2

Батыраш Әлішер

22.04.11

№400  02.08.2022 

G80.1 Спастическая диплегия,ДЦП.

3

Есимханбет Данияр 

27.07.11

№45/47  17.08.2022

ЗПР церебрально –органического генеза. ВПР ЦНС. 

4

Оралғали Альтаир 

22.09.10

№376 15.07.2022

G93.8 Посттравматический гипертензии синдром. Парез отводящего нерва слева. Расходящееся косоглазие.

5

Салих Марлан

25.02.09

№28   19.07.2022

Мышечная дистрофия

6

Камикожанова Гүлім

12.11.08

№48/57   23.08.2022

G80.1 Зияттың жеткіліксіздігі. Тірек-қозғалыс аппаратының бұзылуы.

7

Ілияс Амангелді

29.01.10

№194   23.06.2022 

G93.8 Другие уточненные поражения головного мозга. Гидроцефальный синдром. ЗПР.

8

Танирберген Арсен

14.10.07

№177  31.05.2022

Посттравматическая сомптоматическая эпелепсия

9

Құрмантай Роллан

10.09.06

№217  16.08.2022

149.5 Синдром слабости синусового узла.Синдром тахикардии-брадикардии.

10

Байтасова  Диана

29.06.06

№108  14.10.2022

G40.3 Генерализованная идиопатическая эпелепсия

11

Рұстемұлы Алихан

20.09.15

№179 28.03.2023 (27.03-01.06.2023)

Т93.8 Последствия других уточненных травм нижней конечности


            Үйде оқыту  туралы бұйрық шығарылған, сағаттар оқушылардың диагнозына қарай  бөлінген, апталық оқу жүктемелері үлгілік оқу жоспарына сәйкес. Сабақ кестесі оқушылардың денсаулықтарын ескере отырып құрылған және ата - аналарымен келісілген. 

Үйден оқитын оқушыларға сабақ беретін педагогтардың саны – 48 мұғалім.

Үйден оқитын оқушыларға сабақ беретін пән мұғалімдерінің және педагог - психолог, әлеуметтік педагог,     дефектолог құжаттары жинақталған. Осылайша, үйден оқу үшін түзету - дамыту және әлеуметтік бейімделулеріне сай жағдай жасалды.

7

ҮОЖ сәйкес жүзеге асырылатын вариативтік компоненттің факультативтері мен таңдау курстарын іске асыру 

     Білім алушылардың вариативті компоненттің факультативтері мен таңдау курстарынан тұратын оқу жүктемесінің жалпы көлемі, сондай - ақ сыныптар бойынша апталық және жылдық оқу жүктемесі оқу жұмыс жоспарында белгіленген. Мектептің бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларына және мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына негізделіп құрылған оқу жұмыс жоспарларында, сабақ кестелерінде, күнтізбелік - тақырыптық жоспарларда, сынып журналдарында вариативтік компоненттерді оқыту іске асырылған. Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Оқу – ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы №348 бұйрығы, «Білім беру ұйымдарын бағалау өлшемшарттарын бекіту» туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 тамыздағы №365 бұйрығының 1, 2, 6, 7, 19, 24, 85, 86 қосымшаларына сәйкес вариативті сағаттар бөлініп берілді. 

8

"Өмір қауіпсіздігінің негіздері" міндетті оқу курсын зерделеу.

     Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес өмір қауіпсіздігінің негіздерін оқыту сабақтары міндетті болып табылады және оқыту уақытында жүргізіледі. Оқу курсының мазмұнын 1 – 4     сыныптарда "Дүниетану" оқу пәнінің шеңберінде жылдық оқу жүктемесі 1 – 3 сыныптарда 6 сағаттан,  4 - сыныпта 10 сағаттық,   5 – 9 – сыныптарда  дене шынықтыру оқу курсының аясында    15 сағаттық жылдық оқу жүктемесімен, 10 сыныптарда "Алғашқы әскери және технологиялық дайындық" оқу курсының аясында 12 сағаттық жылдық оқу жүктемесімен, 11 сыныптарда "Алғашқы әскери және технологиялық дайындық" оқу курсының аясында 16 сағаттық оқытуымен іске асырылады. Мектеп бойынша бағаланатын кезеңдегі күнтізбелік - тақырыптық жоспарларды, сабақ кестелерді, электронды күнделікті тексеру барысында бастауыш сынып  мұғалімдері міндетті оқу курсын жүктемеге сай жүргізетіні анықталды.

9

"Жолда жүру ережелері" міндетті оқу курсын іске асыру.

     Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес «Жолда жүру ережелері» оқу курсының мазмұнын 1 – 4 сыныптарда әрбір сыныпта 6 сағат және 5 – 8 сыныптарда әрбір сыныпта 10 сағаттан сынып сағаттары есебінен және сабақтан тыс уақытта сынып жетекшілері жылдық жұмыс жоспарында тақырыптары мен мерзімін көрсете отырып, іске асырады. 

          Күнделік kz электронды журналға 2022 – 2023 оқу жылында 1 – 8 сыныптарда тәрбие сағаттарына «Жолда жүру ережелері» тақырыптары кіріктірілді.                                                  

Тәрбие сағаттарының негізгі формалары көбіне сайыс, викторина, дөңгелек үстел, т.б. форматтарда өтеді. Сонымен бірге 7, 8 сыныптарда тәрбие сағаттарын оқушылар ұйымдастырып өткізеді, сынып жетекшілері бақылау жасайды. Бұл формат оқушыларды ізденіске, жауапкершілікке жетелейді.

10

 Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 24 қарашадағы № 473 бұйрығымен бекітілген (нормативтік құқықтық актілер тізілімінде № 30721 болып тіркелген) бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, діни білім беру ұйымдарының білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптарын және оларға сәйкестікті растайтын құжаттар тізбесін (бұдан әрі – біліктілік талаптары) сақтау.     

     Педагог және оқытушы кадрлармен жасақталуы туралы мәліметтер :

Оқу жұмыс жоспарының пәндеріне сәйкес мектеп тиісті бейіні бар педагогикалық кадрлармен қамтылған. Мектептегі негізгі жұмыс орны болып табылатын 100 педагогтер пәні бойынша біліктіліктерін арттыру курстарынан өткен. Бес жылда бір     реттен сиретпей  біліктілігін арттырғандығын растайтын сертификаттары жинақталды.


оқу 

жылы

жалпы мұғалім саны

Педагог-шебер

жоғары

санат

зерттеуші

бірінші санат 

сарапшы

екінші санат

модератор

Санаты жоқ 

үлесі

2022 -2023

128

2

1

34

1

26

1

38

26

50%

Бастауыш білім беру деңгейі үшін:

Барлығы – 28 педагог, оның ішінде  педагог – зерттеуші - 17, педагог – сарапшы - 8, педагог – модератор – 3, жалпы саны – 89% құрайды.

Негізгі орта және жалпы орта білім беру деңгейі үшін:

Барлығы – 98 педагог, оның ішінде  бірінші санатты – 1,  педагог-шебер-2, педагог – зерттеуші - 17, педагог – сарапшы – 18 , педагог – модератор – 35,  жалпы саны –39% құрайды.

Жалпы үлесі – 50% құрайды.

Жоғары білімді педагог саны 128, ол 100% құрайды.

Медициналық қызмет көрсетудің болуы, оның ішінде медициналық пункттің болуы және медициналық қызметке берілген лицензия туралы мәліметтер (11-қосымша):

Мектепте бір медициналық қызметкер жұмыс істейді.

Мектептің медициналық кабинеті екі бөлмеден тұрады.

1. Екпе бөлмесі

2. Қабылдау бөлмесі

Екпе бөлмесінде ай сайын жоспар бойынша екпелер салынады.

Қабылдау бөлмесінде – алғашқы медициналық көмек көрсетіледі.

Медициналық бөлмелер қажетті құрал-жабдықтармен толық жабдықталған.Медициналық қызметпен айналысуға мектепке Сериясы № 15014419  нөмірлі лицензия Алматы облысы әкімінің денсаулық сақтау басқармасынан 21.05.2015 жылы алынған. 

Санитариялық қағидалар мен нормаларға сәйкес тамақтандыру объектісінің болуы туралы мәліметтер (12-қосымша):

Типтік мектепте 120 орындық асхана бар, тамақтандыру объектісі  санитариялық қағидалар мен нормаларға сәйкес. Мектепте ыстық тамақ ұйымдастырылған, оқу қоры есебінен 200 балаға тегін ыстық тамақ беріледі. Жалға алушы ИП Карабекова А.Р.

Пайдалы оқу алаңы, материалдық-техникалық базасының болуы туралы мәліметтер                     (13-қосымша):

Мектептің тұрақты жер пайдалану құқығын беретін актісі бар. 1981 жылы пайдалануға берілді. Мектептің жалпы көлемі 5969,3  кв/м. Мектептің жоба қуаты 1176  оқушыға арналып салынған типтік мектеп. Қазіргі күні 1613 бала  екі  ауысымда білім алуда. Бірінші ауысымда 34 сыныпта 714 бала, екінші ауысымда 35     сыныпта 899 бала оқиды.

Оқу кабинеттері кабинеттері  – 43

Бастауыш сынып – 16 , физика – 1,(зертхана -1),  химия – 1 (зертхана- 1), биология – 1,               (зертханалар – 1), математика -2, информатика – 2, тарих – 1, география – 1, орыс тілі-1, қазақ тілі – 2, шетел тілі – 2, АӘД – 1, музыка-1, технология-2, спорт зал – 1;  

Бейнебақылау камералары – 112; ішкі-82, сыртқы-30

Қауіп-қатер дабылы орнатылған. Пандус бар.
 
       Барлық компьютерлік техника  саны- 435. Информатика кабинетіне- 15 компьютер, 31 ноутбук орнатылған, интернет желісіне қосылған. Интернет жылдамдығы 60/20 мб/с құрайды. 
      
Барлығы мектеп бойынша модификация (панел)- 4 кабинетте (химия, физика, информатика, биология). 

№44 бұйрықпен бекітілген нормаларға және №216 бұйрықпен бекітілген оқулықтар тізбесіне сәйкес оқу және  көркем әдебиеттер  кітапханалық қорының болуы туралы мәліметтер (2-қосымша):

2022-2023 оқу жылында мектеп кітапханасының кітап қорында  51179 дана кітап бар, оның ішінде 42595 жаңа буын оқулықтары, 500 дана әдістемелік, 195  дана электронды оқулық және де  8584 дана көркем әдебиет. Жалпы қазақ тіліндегі көркем әдебиет саны 3500 дана, орыс тіліндегі әдебиеттер саны  2584 дана. 2022-2023 оқу жылының басында кітапхана қоры 1-11сыныптарға жаңартылған бағдарламаға сәйкес 5600 дана оқулықпен  қалалық білім бөлімі тарапынан қамтамасыз етілді. Мектеп кітапханасында екі кітапханашы жұмыс істейді білімі жоғары. Мектептегі  оқу жылының басында оқушылар саны  1611.Мектеп кітапханасындағы оқырмандар саны 1400.Кітапханада әр түрлі тақырыпта кітап көрмелері жоспар бойынша әр түрлі тақырыпта іс- шаралар өткізіліп тұрады.2022-2023 оқу жылында оқушылар оқулықпен  100 % мемлекет тарапынан  қамтылды. Мектептегі әлеуметтік жетім, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған,  аз қамтылған және толық емес, көп балалы отбасы оқушылары бірінші кезекте  оқулықпен толық қамтылды. Мектеп  кітапханасы бекітілген нұсқаулар мен кітапхана  ережелеріне сәйкес жұмыс істейді. Кітапхананың жұмыс жоспары мектеп оқу-тәрбие жұмысының жоспарына сәйкес бірлесіп құрылды. Жыл сайын «Алматыкітап», «Атамұра», «Мектеп», «Арман ПВ», «Көкжиек», «Келешек»,  тағы да басқа  баспалардан шыққан жаңа буын оқулықтары мен оқу құралдары мен әдістемелік құралдары қабылданып, көркем әдеби кітаптармен кітапхана қоры толықтырылып отырылды. Көркем әдеби кітаптардың барлығы инвентарлық кітапқа енгізіліп, есепке алынды. Кітапханалық қорды қосынды есепке алу кітабы бойынша көркем әдеби кітаптар, оқулықтар, электронды оқулықтар, дидактикалық және әдістемелік әдебиеттер  қосынды есепке енгізілді.Сонымен қатар тозығы жеткен көркем әдебиеттерді, мағынасы өзгерген оқулықтарды есептен шығару актілері жүргізілді. Биылғы жылы кітапхана қорына мұғалімдерге қосымша  көрнекі құралдар мен  анықтамалықтар, әдістемелік құралдар және әдеби кітаптар қосылды.Оқушылар мен  мұғалімдердің сұраныстарын  толық қамтамасыз етуге мүмкіншілік туды. Мектепішілік өтетін әр түрлі     іс-шараларға кітапханашы белсене араласып отырады. Кітапханада ақын жазушылардың мерейтойларына байланысты кітап көрмелері мен шолу әңгімелер өткізіліп тұрады.

Мектеп кітапханаларының

саны (бірлік) всего школьных

библиотек (ед.) 

Кітаптар саны (мектеп оқулықтарын, көркем  әдебиеттеріді, кітапшаларды, журналдарды қосқанда) (мың дана)Количество книг (включая школьные учебники)

Оның ішінде мектеп оқулықтары (мың дана) из них школьных учебников (тыс.экз)

Қордың өсуі (мың дана) Рост фонда (тыс.экз.)

Оқырмандар саны (адам) Численность читателей (человек)

Қазақ тіліндегі кітаптар саны (мың) Количес-тво книг на казахском языке (тыс.экз.)

Оқу залдары-ның саны (бірлік) Количество читальных залов  (единиц)

Оқу залдарындағы отыратын орын саны (бірлік) Количество посадочных мест в читальных залах (единиц)

Кітапхана ауданы (шаршы метр) Площадь библиотеки (квад.метр)

1

            1

    51179

42595

5700

   1400

32100

    1

      16

  90,6 кв.м.


13. Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің білім алушылардың оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне қойылатын талаптар.


1

Білім алушылардың апталық оқу жүктемесінің ең жоғары көлемінің сәйкестігі және сақталуы. 

        Үлгілік оқу жоспарының инварианттық және вариативтік компонентінің орындалуын растайтын 2022 - 2023 оқу жылдарына арналған сабақ кестелері, жұмыс оқу жоспарлары жинақталған, электронды  журналдар толтырылған, сағат сандары  оқу жоспарына сәйкес келеді. Оқу жылында оқушылардың апталық инварианттық және вариативтік компоненттегі оқу жүктемелері «Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Оқу - ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздың     №348 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 5 тамызда №29031 болып тіркелген максималды көлеміне сәйкес.

2

Білім алушылардың инвариантты және вариативті компонентін (арнайы білім беру ұйымы үшін түзету компоненті) құрайтын оқу жүктемесінің жалпы көлемінің, сондай-ақ ҮОЖ-мен белгіленген сыныптар бойынша апталық және жылдық оқу жүктемесінің сәйкестігі және сақталуы;

     Мектептің бағаланатын кезеңнің оқу жылдарына арналған үлгілік оқу жоспарының инварианттық және вариативтік компонентінің орындалуын растайтын сабақ кестелері, жұмыс оқу жоспарлары жинақталған, электронды журналдар толтырылған, апталық және жылдық оқу жүктемелері үлгілік оқу жоспарында белгіленген сыныптар бойынша сәйкес, талаптар сақталды. Апталық және жылдық оқу жүктемесі инвариантты және вариативті компоненттер бойынша үлгілік оқу жоспарымен анықталған оқу жұмыстарының барлық түрлерін қамтиды. Бағаланатын кезеңнің оқу жылдарында білім алушылардың инвариантты және вариативті компоненттерден тұратын оқу жүктемесінің жалпы көлемі, сондай-ақ сыныптар бойынша апталық және жылдық оқу жүктемесі үлгілік оқу жоспарына сәйкес мектептің оқу жұмыс жоспарларында, сонымен қатар сабақ кестелерінде, сынып журналдарында белгіленді. 

Бастауыш білім беру  деңгейінде.

1 – сынып (қазақ) – 19,5 сағаттан

1 – сынып (орыс) – 20,5 сағаттан

2 – сынып (қазақ) – 24 сағаттан

2 – сынып (орыс) – 24 сағаттан

3 – сынып (қазақ) – 26 сағаттан

3 – сынып (орыс) – 26 сағаттан

4 – сынып (қазақ) – 26 сағаттан

4 – сынып (орыс) – 27 сағаттан

Негізгі орта білім беру деңгейінде

5– сынып (қазақ) – 28,5 сағаттан

5 – сынып (орыс) – 29,5 сағаттан

5 – сынып (қазақ гимназия) – 33,5 сағаттан

6 – сынып (қазақ) – 28,5 сағаттан

6 - сынып (орыс) – 29,5 сағаттан

6  сынып (қазақ гимназия) – 33,5 сағаттан

7 – сынып (қазақ) – 31,5 сағаттан

7 – сынып (орыс) – 32,5 сағаттан

7 – сынып (қазақ гимназия) – 36,5 сағаттан

8 – сынып (қазақ) – 32,5 сағаттан

8 – сынып (орыс) – 33,5 сағаттан

8 – сынып (қазақ гимназия) – 37,5 сағаттан 

9– сынып (қазақ) – 34 сағаттан

9 – сынып (орыс) – 35 сағаттан 

9 – сынып (қазақ гимназия) – 40 сағаттан

Жалпы орта  білім беру  деңгейінде

10-сыныпта – 34 сағаттан жаратылыстану бағытында

10- сыныпта (орыс ) - 36 сағаттан жаратылыстану бағытында 

10- сыныпта – 33 сағаттан гуманитарлық бағытта 

11- сыныпта - 34 сағаттан жаратылыстану бағытында 

11- сыныпта – 33 сағаттан гуманитарлық бағытта 

11- сыныпта (орыс ) - 36 сағаттан жаратылыстану бағытында 

3

Сыныптарды, оның ішінде инклюзивті білім беру шеңберінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушылардың ерекшеліктерін ескере отырып, топтарға бөлуге қойылатын талаптарды сақтау.

Мектеп бойынша сыныптағы білім алушылар саны 24 және одан артық болғанда сыныпты жекеленген пәндерден екі топқа бөлуге төмендегі пәндер бөлініп оқытылуда. Бастауыш білім беру деңгейінде: 

1) шетел тілі;

2) цифрлық сауаттылық (1 сыныптан басқа);

3) оқыту қазақ тілінде жүргізілмейтін сыныптарда қазақ тілі;

4) оқыту орыс тілінде жүргізілмейтін сыныптарда орыс тілі;

Негізгі орта білім беру деңгейінде:

1) оқыту қазақ тілінде жүргізілмейтін сыныптарда – қазақ тілі мен әдебиеті;

2) шетел тілі;

3) көркем еңбек;

4) информатика;

Жалпы орта білім беру деңгейінде:

1) шетел тілі;

2) информатика;

3) ) оқыту қазақ тілінде жүргізілмейтін сыныптарда – қазақ тілі мен әдебиеті;


14. Білім алушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар.


1

ЖБП үлгілік оқу бағдарламалары мен Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген) талаптарына сәйкес тиісті білім беру деңгейінің әрбір білім беру саласы (және оқу пәндеріне) бойынша білім алушылардың дайындық деңгейі (оқытудан күтілетін нәтижелер);  

Сынып журналдарында оқу пәндері бойынша білім алушылардың дайындық деңгейіне ағымдық, аралық және қорытынды аттестаттау жүргізілген. Мектеп бойынша білім алушылардың аралық және қорытынды аттестаттау хаттамаларының көшірмесіндегі бағалар сынып журналдағы бағалармен сәйкес келеді. Физика, химия, биология пәндерінен зертханалық, сарамандық жұмыстар белгіленген талап нормаларына сәйкес. 

2


Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 21 қаңтардағы № 52 бұйрығымен бекітілген (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13137 болып тіркелген) білім алушылардың білімін бағалау өлшемшарттарына сәйкес білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауды жүзеге асыру мен қалыптастырушы және жиынтық бағалау талаптарын сақтау;

     Мектептің электронды сынып журналдарында ағымдағы бағалардың, 2 - 11 сынып білім алушыларында тоқсандық және жылдық бағалардың болуы, сондай - ақ белгілі бір оқу кезеңі (тоқсан, оқу жылы) аяқталғаннан кейін өткізілетін жиынтық бағалауды жүргізу қорытындылары бойынша жиынтық бағалауды және талдауды, оқу бағдарламасына сәйкес бөлімдерді/өтпелі тақырыптарды зерделеуді растайтын материалдар жинақталған. 2022-2023 оқу жылы бойынша барлық пәндер бойынша білім алушылардың білімін бағалау өлшемшарттарына сәйкес білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауды жүзеге асыру мен қалыптастырушы және жиынтық бағалау талаптарын сақтау дұрыс жолға қойылған. 

3

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген) талаптарына сәйкес ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушыларды оқыту кезінде инклюзивті білім берудің (дамудың бұзылуын түзету және әлеуметтік бейімдеу) талаптарын орындау;

Мектепте облыстық психологиялық – медициналық - педагогикалық консультациясының қорытындысы     негізінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылар білім алды.

Инклюзивті оқытылған оқушылар туралы мәлімет:

1

Бүркітбай Санжар

05.06.2010

Интеллектуальная недостаточность, ОНР -III деңгейі

2

Ануарұлы Нұриман

10.03.2013

ПДТ, СТЖД-II деңгейі, (моторлы алалияның көріністері)

3

Нуржигитов Тимур 

03.04.2014

ЗПР, ОНР –III уровня

4

Ғалиқызы Адина

28.05.2010

Интеллектуальная недостаточность,нарушения учебной деятельности.

5

Турусбеков Ерназар

13.11.2014

Выраженная ЗПР, ОНР –III-уровня, Нарушения письма и чтения.

6

Мадиқызы Аяулым

04.02.2009

Зияттың жетіспеушілігі

7

Еланцева Диана

12.03.2016

ЗПР, ОНР 2,3-уровня

8

Еланцева Вероника

15.07.2014

ЗПР, Оптическая дисграфия,дислексия.

9

Евенок Алина 

09.09.2008

ПИН (пограничная интеллектуальная недостаточность)

10

Евенок Анеля

04.03.2007

ПИН (пограничная интеллектуальная недостаточность)

11

Ан Руслан

04.11.2013

ПИН (пограничная интеллектуальная недостаточность)

Даму бұзушылықтарын түзету және әлеуметтік бейімделуі үшін қажетті жағдайларды жасалуын растайтын құжаттары жинақталған, оқушылармен жүргізілген жеке жұмыс жоспары құрылды. Инклюзивті  оқитын оқушыға сабақ беретін пән мұғалімдері және сабақтан тыс педагог – психологтар Г.Нурманбетова, Н,Асланқызы, дефектолог А., логопед –Ш.кестесіне сай аталған оқушылармен жұмыстар жүргізді. Осылайша, білім беру ұйымында  инклюзивті оқу үшін түзету - дамыту және әлеуметтік бейімделулеріне сай жағдай жасалды. Арнайы логопед, дефектолог, психолог  осы балаларға  жылулық пен қамқорлықты сездіріп, ата - аналарымен тығыз байланыста.


15. Оқу мерзіміне қойылатын талаптар.


1

Тиісті деңгейдегі жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын игеру мерзімдеріне қойылатын талаптарды сақтау.

        Мектепте мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес бастауыш білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламасын меңгеру мерзімі - төрт жылды, негізгі орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламасын меңгеру мерзімі - бес жылды, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламасын игеру мерзімі - екі жылды құрайды. Мектепте  білім алушыларды қабылдау және шығару туралы бұйрықтардың, педагогикалық кеңес хаттамаларының сыныптан - сыныпқа көшірілген оқушылар туралы бұйрықтар жүргізіліп отырады.

2

          Сыныптар  бойынша оқу жылының ұзақтығына және оқу жылдағы каникул уақытының ұзақтығына қойылатын талаптарды сақтау.

«Білім туралы» 2007 жылы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының  5 – бабының 14 тармақшасына және Қазақстан Республикасы Оқу – ағарту  министрінің 2022  жылғы 3 тамызындағы  № 348     бұйрығымен (Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29030 болып тіркелген) бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың,  бастауыш, негізгіорта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпы міндетті стандарттарына   сәйкес Қазақстан Республикасының Оқу – ағарту министірлігінің 12 тамыз 2022 жылғы     № 363 бұйрығын  «Жетісу облысы білім басқармасының 25 тамыз 2022 жылғы № 865-н бұйрығын, «Жетісу облысы білім басқармасының Талдықорған қалалық білім бөлімі бойынша» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 2022  жылғы 1 қыркүйек  № 388 – бн/қ бұйрығына сәйкес:

Мектепте мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес оқу жылының ұзақтығы 1  сыныпта - 35 оқу аптасын, 2  11 - сыныптарда 36 оқу аптасын құрайды.  

Бір күнтізбелік жылда: 

  • демалыс күндері - 117 
  • демалыс және мереке күндері - 75 күн 
  • оқу күндері - 173 
  • мектептерде білім алушылар үшін демалыс күндерінің жиыны - 192 күн   

Каникулдар оқу жылында үш рет - күзде, қыста және көктемде беріледі. 1 - сыныптың білім алушылары үшін үшінші тоқсанда ұзақтығы бір апта болатын қосымша каникул уақыты беріледі. Бағаланатын кезеңнің оқу жылдары бойынша білім беру ұйымымен ұсынылған педагогикалық кеңес хаттамасының, мектеп директорының бұйрығының көшірмелерінде, сынып журналдарында оқу жылының және каникул уақытының мерзімдері көрсетілді.

Оқу жылындағы каникул кезеңдері :

  • 1-11 (12) – сыныптарда күзгі каникул – 7 күн (2022 жылғы 31 қазаннан 7 қараша аралығында),  қысқы – 9 күн (2022 жылғы 31 желтоқсаны мен  2023 жылғы 8 қаңтар 

             аралығында),  көктемгі каникул  – 9 күн (2023 жылғы 18 – 26 наурыз аралығында)   

             мерзімінде  белгіленді.

  • 1-сыныптарда: қосымша каникул – 7 күн мерзімінде (2023 жылғы 6 -12 ақпан аралығында)           мерзімінде белгіленді.

     Осылайша, білім беру ұйымы сыныптар бойынша оқу жылының ұзақтығына және оқу жылындағы каникул уақытының ұзақтығына қойылатын талаптарды сақтайтыны анықталды.